1. Котел не є стандартною побутовою технікою, яку досить включити в розетку, - і він вже працює. Найголовніше тут не само устаткування, а то, наскільки професійно воно змонтоване і наскільки кваліфікованим буде його гарантійне і сервісне обслуговування. Запорукою надійної роботи котла протягом тривалого часу є регулярний нагляд спеціалізованих компаній, де отримується устаткування і виробляється його монтаж, а також кваліфікація співробітників, які виробляють ці роботи.
2. Повірте, проблему тепла у вашому приміщенні зможуть вирішити тільки спеціалізовані фірми, що мають, як мінімум, річний досвід роботи на ринку опалювальної техніки. Такі компанії надають увесь комплекс послуг - від підбору до монтажу і обслуговування котлів, маючи в розпорядженні при цьому висококваліфікований персонал і значні технічні ресурси, включаючи склад запчастин і спеціалізований інструмент.
3. Погодитеся, що жодна серйозна компанія, яким би бізнесом вона не займалася, ніколи не запропонує вам сучасне устаткування і високий рівень сервісу за низькими цінами. Не довіряйте дешевій техніці, безкоштовному монтажу і висловлюванням ніби: "Тут раз плюнути. Зараз за пять хвилин тепло організовуємо. Вам більше і дзвонити нікуди не потрібно, усі інші котли - нісенітниця".
4. Вибираючи спеціалізовані компанії, що пропонують послуги з теплопостачання приміщень, не зупиняйте вибір на першій вподобаній по рекламі фірмі - реклама оманлива. Як правило, чим агресивніше реклама, тим дешевше і гірше за техніка. Кращий спосіб - упізнайте думку ваших знайомих і друзів, у кого встановлені котли, чи задоволені вони роботою устаткування і якістю послуг, що надаються, чи були у них проблеми з гарантійним або сервісним обслуговуванням встановленої техніки.
5. Наявність високоякісного устаткування найпрестижніших марок, оснащеного за останнім словом техніки, зовсім не гарантує відсутності проблем, повязаних з "людським чинником" - кваліфікаційним рівнем підготовки технічного персоналу, що здійснює підбір, монтаж і технічне обслуговування устаткування. Тому, звертаючись в спеціалізовану фірму, переконаєтеся, що досвід роботи і кваліфікація персоналу дозволяє їй виконати ту роботу, яку ви їй довіряєте. Поцікавтеся, які саме послуги вам можуть запропонувати. Дізнайтеся про наявність ліцензій і сертифікатів, необхідних для виконання відповідних робіт. Запитаєте, скільки часу може знадобитися для виконання комплексу робіт, включаючи монтаж устаткування.
6. Памятаєте, що для правильного підбору устаткування і вибору місця його установки, менеджер-проектувальник повинні відвідати обєкт або вивчити будівельні креслення будівлі, яку ви хочете обладнати системою теплопостачання. Під час візиту до інженера-проектувальника обовязково поставте йому усі питання, що стосуються установки котла у вашому приміщенні, висловіть наявні побажання і попросите надати вам письмово повний перелік пропонованих вам робіт з розцінками. Прислухайтеся до рекомендацій проектувальника. Поцікавтеся, хто саме і яким чином здійснюватиме гарантійне обслуговування встановленого котельного устаткування. Гарантійне обслуговування виробляється фірмою, що виконує монтаж, або авторизованим сервісним центром по обслуговуванню котлів конкретної марки. Врахуйте, що серйозні компанії ніколи не візьмуться за гарантійне обслуговування котла, встановленого неспеціалістами.
7. При увязненні з фірмою договору на монтаж і обслуговування котла, звернете увагу, щоб в тексті договору були вказані усі послуги, обумовлені раніше. А також терміни проведення робіт по установці устаткування і регламентних робіт по обслуговуванню котла.
8. Візьміть до відома, що гарантійне і сервісне обслуговування - це не одне і те ж. Гарантійне обслуговування надається виробником тільки через уповноважені компанії - Сервісні Центри, що являються, як правило, дистрибюторами цієї марки. Термін гарантії на котельне устаткування зазвичай не перевищує двох років.
9. Сервісне обслуговування потрібне для забезпечення основних параметрів роботи котла щоб уникнути передчасного виходу його з ладу. Це комплекс робіт, що періодично проводяться, вимагають від персоналу Сервісного Центру високого рівня теоретичної підготовки і певних практичних навичок. Крім того, унаслідок високої вартості використовуваної тут діагностичної апаратури, сервісне обслуговування під силу тільки серйозним спеціалізованим компаніям.
10. При монтажі устаткування дайте можливість фахівцям зробити свою роботу ретельно, не кваплячись - адже від якості проведених робіт багато в чому залежить тривалість терміну служби котла. Приймаючи роботу, попросите фахівця, що запускає і ставить котел на гарантію, ознайомити вас з основними прийомами роботи котла, правилами його включення і виключення.